Orthopedische Voetbedden

Zijn de voeten overbelast of doorgezakt? Doen de voeten pijn bij het lopen? Dan kunnen de voeten wellicht extra steun gebruiken. Hiermee kan de voetstand worden gecorrigeerd en pijnklachten kunnen worden verminderd of zelfs verholpen, zodat het lopen weer plezierig wordt. Een individueel gemaakt voetbed, ook wel steunzool of inlay genoemd biedt een op maat gemaakte ondersteuning voor de voeten.

Medische indicatie: verwijzing?

Een individueel aangemeten voetbed kan worden voorgeschreven door de huisarts, fysiotherapeut of specialist, zoals een orthopedisch chirurg, reumatoloog of revalidatiearts. In de verwijzing staat de omschrijving van wat het probleem precies is. De orthopedisch schoentechnicus maakt op grond van deze medische indicatie het orthopedisch voetbed.

Model, materiaal en kleur

Individuele voetbedden kunnen van verschillende materialen en in diverse uitvoeringen gemaakt worden. Aan een voetbed bestemd voor dagelijks gebruik worden andere eisen gesteld dan aan een voetbed dat bestemd is om mee te sporten of wandelen. De extra kwetsbare voeten van diabetes- of reumapatiënten stellen weer andere eisen aan de eigenschappen aan het orthopedisch voetbed. Voor wat betreft de schoen waar het voetbed in gedragen wordt, geldt dat deze geschikt moet zijn voor het dragen ervan. De effectiviteit van het voetbed valt of staat met een geschikte schoen. Mocht de aanschaf van een nieuwe schoen noodzakelijk zijn, dan bent u bij Rameau Voetzorg en Schoenmode aan het juiste adres voor een vakkundig advies. Voor meer informatie verwijzen wij u graag door naar Schoenmode.

Het proces: specialistisch maatwerk, van aanmeten tot afleveren

Het aanmeten doen wij bij voorkeur op afspraak, zodat wij de tijd hiervoor kunnen nemen. Het neemt ongeveer een half uur in beslag. De orthopedisch schoentechnicus begint met een onderzoek van de voeten en een analyse van het looppatroon. Er wordt een voetafdruk gemaakt met behulp van een voetscan. Tijdens het aanmeten wordt een advies gegeven over welk schoeisel geschikt is voor de voeten in relatie met het specifieke voetprobleem. Direct na het aanmeten wordt een afspraak gemaakt voor het afleveren.

De leveringstermijn van individuele orthopedische voetbedden bedraagt ongeveer twee weken. Tijdens het afleveren wordt een laatste controle uitgevoerd, waarbij het voetbed wordt gepast in de schoen waarin deze wordt gedragen. Om dit zorgvuldig te kunnen doen, is het noodzakelijk dat de cliënt de voetbedden persoonlijk ophaalt en de schoenen mee heeft waarin deze worden gedragen.

Gewenning

Het dragen van de orthopedische voetbedden moet de eerste dagen na aflevering geleidelijk worden opgebouwd. De voet moet dan wennen aan de nieuwe stand of ondersteuning. Het beste is om de voetbedden meerdere malen per dag te dragen, waarbij dit elke dag een uur langer wordt. In totaal neemt de gewenning van een paar dagen tot twee weken in beslag. Belangrijk is om het gebruik in het begin niet te forceren.

Controle

Als u na twee weken nog niet gewend bent aan de nieuwe voetbedden, is het verstandig om terug te komen voor een extra controle. Als er drukplekjes ontstaan waarbij de huid dreigt te beschadigen, dan moet u altijd zo spoedig mogelijk terugkomen. Met name voor diabetici is in dat geval een extra controle van groot belang. Bij deze controle en eventuele wijzigingen die aan de voetbedden moeten worden gedaan worden geen kosten in rekening gebracht.

Wanneer de voetbedden goed bevallen en alles naar wens verloopt dan adviseren wij jaarlijks de voetbedden te laten controleren op pasvorrm, effectiviteit en draagcomfort. Wanneer uit deze controle reparaties voortkomen, dan worden die in rekening gebracht.

Onderhoud en reparaties

Het spreekt voor zich dat juist onderhoud bijdraagt aan een ruimere levensduur van uw voetbedden. Toch kan het zo zijn dat in de loop van de tijd een reparatie noodzakelijk is.

Leg vochtige voetbedden nooit bij de verwarming of in de zon. Beter is het om een voetbed half uit de schoen te leggen als het niet gedragen wordt, liefst in een onverwarmde ruimte.

Als het afdek materiaal van de voetbedden versleten is terwijl de pasvorm en maat nog correct zijn, is het mogelijk om het voetbed opnieuw te laten bekleden. Dat is aanzienlijk goedkoper dan de aanschaf van nieuwe voetbedden. Mocht de cliënt de voetbedden ter reparatie aanbieden, dan kan deze hiervoor telefonisch contact opnemen. Waar mogelijk repareren wij de voetbedden terwijl men wacht. Ons streven is om alle reparaties na maximaal twee dagen te hebben uitgevoerd.

Keurmerk, service en garantie

Rameau Voetzorg en Schoenmode is in het bezit van het branchekeurmerk van de SEMH, dit is de Stichting Erkenningsregeling Medische Hulpmiddelen, een onafhankelijke stichting die in onderling overleg met patiëntenorganisaties, artsen, zorgverzekeraars en zorgverleners de kwaliteitseisen vaststelt waaraan aanbieders van medische hulpmiddelen moeten voldoen. Jaarlijks worden erkende bedrijven getoetst op deze eisen, en ontvangen zij bij goedkeuring de erkenning.

Rameau Voetzorg en Schoenmode maakt tevens onderdeel uit van de brancheorganisatie NVOS. In onderling overleg met de zorgverzekeraars heeft de NVOS afspraken gemaakt aangaande de garantietermijnen. De garantie met betrekking tot de pasvorm van voetbedden bedraagt drie maanden, tenzij de vorm van de voet verandert in deze periode. De garantie op het materiaal bedraagt zes maanden.

Klachten

Orthopedische voetbedden worden door Rameau Voetzorg en Schoenmode met de grootst mogelijke zorg gemaakt. Toch kan het zijn dat zich een probleem voordoet. Wij nodigen u in een dergelijke situatie uit om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Als SEMH erkend bedrijf beschikken wij over een klachtenprotocol. Wanneer een klacht niet wordt opgelost, dan kan de klachten commissie van de brancheorganisatie NVOS worden ingeschakeld.

Vergoeding, eigen risico en eigen bijdrage

Voor de voorwaarden met betrekking tot de vergoedingsmogelijkheden, het eigen risico en de hoogte van de eigen bijdrage verwijzen wij u graag naar de Zorgverzekeraars pagina op onze site.

Rameau doorzoeken

Gebruik onderstaand formulier om onze pagina's te doorzoeken. U wordt doorverwezen naar een pagina met resultaten.

Rameau Voetzorg & Schoenmode

8.8
gebaseerd op 25 beoordelingen

D

9 - D

22-06-2020
Ze hebben hier een passend antwoord op de problemen van mijn voeten.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Afspraak is zo gemaakt, en je wordt altijd vriendelijk geholpen.
Beschrijf uw ervaring Ze hebben hier een passend antwoord op de problemen van mijn voeten.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

S

10 - Sieny

22-06-2020
Nvt
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Ik ben altijd zeer tevreden.
Beschrijf uw ervaring Nvt
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

e

10 - everhardus

22-06-2020
zie boven
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel uitstekende en deskundige ervaring door een deskundige pedicure
Beschrijf uw ervaring zie boven
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

o

8 - oeds

22-06-2020
Prima
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Goede service en professioneel personeel
Beschrijf uw ervaring Prima
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

J

10 - José

22-06-2020
Prima service, uitleg en kwaliteit
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Prima
Beschrijf uw ervaring Prima service, uitleg en kwaliteit
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

B

8 - Barbara

22-06-2020
Plezierige service en contact
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Altijd prettig en professioneel
Beschrijf uw ervaring Plezierige service en contact
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee

p

10 - p mulder

22-06-2020
altijd vriendelijk en behulpzaam!!
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel super service, fijn contact
Beschrijf uw ervaring altijd vriendelijk en behulpzaam!!
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

m

10 - mw epg van der heij.filippo

22-06-2020
ik mocht mijn eigen model bepalen
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Was erg gastvrij geholpen
Beschrijf uw ervaring ik mocht mijn eigen model bepalen
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

A

9 - Anna

22-06-2020
Mijn ervaring met de winkel vindt ik fantastisch.
Het geduld tav. schoenen passen en en med .steunzolen is mij erg goed bevallen .
Als ik weer moest beslissen zou ik zo terug naar dit adres terug gaan.

Mvg.M.Grevenstuk.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel prima
Beschrijf uw ervaring Mijn ervaring met de winkel vindt ik fantastisch. Het geduld tav. schoenen passen en en med .steunzolen is mij erg goed bevallen . Als ik weer moest beslissen zou ik zo terug naar dit adres terug gaan. Mvg.M.Grevenstuk.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

J

10 - Joukje

22-06-2020
Het was mijn eerste paar orthopedische schoenen
De schoenen nog niet zoveel op gelopen vanwege scheur in pees en het warme weer.
De zooltjes in de sandalen zijn perfect op maat gemaakt.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel tevreden en erg klantvriendelijk
Beschrijf uw ervaring Het was mijn eerste paar orthopedische schoenen De schoenen nog niet zoveel op gelopen vanwege scheur in pees en het warme weer. De zooltjes in de sandalen zijn perfect op maat gemaakt.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Bij het eerste paar orthopedische schoenen zou de uitleg uit gebreider kunnen.Echt vakwerk maar je schrikt toch omdat de schoenen groter uit vallen en het is een heel.proces om over te gaan van gewone schoenen.

P

7 - P-J

23-06-2020
Om met de woorden van Jan van Setten te spreken, waar worden mensen op beoordeeld? Intenties of gedrag? Waaruit blijkt dat de leverancier om mij geeft als klant? Of is de relatie toch meer op commerciële leest geschoeid?

Kleine reparatie van schoenen is stevig aan de prijs. een vorm van gratis reparatie ais instrument voor goodwill wordt sterk aanbevolen!!

De pedicure verdient alle lof!

Inspanning voor relatiebehoud is een aandachtspunt.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Intenties versus gedrag
Beschrijf uw ervaring Om met de woorden van Jan van Setten te spreken, waar worden mensen op beoordeeld? Intenties of gedrag? Waaruit blijkt dat de leverancier om mij geeft als klant? Of is de relatie toch meer op commerciële leest geschoeid? Kleine reparatie van schoenen is stevig aan de prijs. een vorm van gratis reparatie ais instrument voor goodwill wordt sterk aanbevolen!! De pedicure verdient alle lof! Inspanning voor relatiebehoud is een aandachtspunt.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Zie hierboven

m

7 - machteld Harskamp Jonge Vos

23-06-2020
ondanks corona-beperkingen ben ik zeer tevreden over de behandeling en het eindresultaat!!
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel zeer deskundig geholpen!!
Beschrijf uw ervaring ondanks corona-beperkingen ben ik zeer tevreden over de behandeling en het eindresultaat!!
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? neen

d

9 - dhr.A.M.E.Plas

23-06-2020
mijn schoonzus is zeer tevreden over haar schoenen.

Echter is het voor de behandelaar soms handig eerst te invormeren bij de begeleider en deze zeker te negeren, ocer hoe de client is, qua geestelijk en lichamelijke toestand.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel kwaliteit
Beschrijf uw ervaring mijn schoonzus is zeer tevreden over haar schoenen. Echter is het voor de behandelaar soms handig eerst te invormeren bij de begeleider en deze zeker te negeren, ocer hoe de client is, qua geestelijk en lichamelijke toestand.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

J

10 - Johannes

23-06-2020
de juiste keuze voor goed advies en kwalteit
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel kwalteit en vertrwouwd
Beschrijf uw ervaring de juiste keuze voor goed advies en kwalteit
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? goed is goed

G

10 - Gideon

23-06-2020
Zitten als gegoten, aangetrokken en nooit meer uit gedaan
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Zeer mooie en nette schoenen perfect op maat gemaakt
Beschrijf uw ervaring Zitten als gegoten, aangetrokken en nooit meer uit gedaan
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

G

7 - G.J.

23-06-2020
Verstand van zaken en je wordt vriendelijk geholpen
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel zeer tevreden
Beschrijf uw ervaring Verstand van zaken en je wordt vriendelijk geholpen
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

H

3 - Hillie

30-06-2020
Voor de eerste keer naar Rameau voor mijn dochter( 14 jaar). We werden bij binnenkomst niet begroet en ontvangen door een werknemer. We gingen maar plaats nemen aan de tafel in de winkel. We hebben 10 min gewacht totdat een mevrouw plaats nam achter de balie en ons vroeg of we een afspraak hadden. Ja en vervolgens weer 10 min gewacht totdat ze meldde dat we aan de beurt waren. De meneer wie ons hielp was wel vriendelijk. Na 2 weken kon mijn dochter haar zooltjes ophalen en weer hetzelfde verhaal; geen ontvangst en weer min 10 min wachten. Mevrouw welke de balie werkzaamheden deed keek niet op of om.. Geen vriendelijke klandizie en dat terwijl je niet voor een kleine aankoop naar de winkel komt.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Niet vriendelijk ontvangst tot 2x toe
Beschrijf uw ervaring Voor de eerste keer naar Rameau voor mijn dochter( 14 jaar). We werden bij binnenkomst niet begroet en ontvangen door een werknemer. We gingen maar plaats nemen aan de tafel in de winkel. We hebben 10 min gewacht totdat een mevrouw plaats nam achter de balie en ons vroeg of we een afspraak hadden. Ja en vervolgens weer 10 min gewacht totdat ze meldde dat we aan de beurt waren. De meneer wie ons hielp was wel vriendelijk. Na 2 weken kon mijn dochter haar zooltjes ophalen en weer hetzelfde verhaal; geen ontvangst en weer min 10 min wachten. Mevrouw welke de balie werkzaamheden deed keek niet op of om.. Geen vriendelijke klandizie en dat terwijl je niet voor een kleine aankoop naar de winkel komt.
Aanbevelen?
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Klant Vriendelijker medewerkers

H

10 - Hitty

30-06-2020
Mijn ervaringen zijn heel erg goed!! Ze staan altijd klaar om welke aanpassingen er ook nodig zijn uit te voeren.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Heel erg goed!
Beschrijf uw ervaring Mijn ervaringen zijn heel erg goed!! Ze staan altijd klaar om welke aanpassingen er ook nodig zijn uit te voeren.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

h

9 - henny

06-07-2020
ik ben prima correct geholpen .
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel prima geholpen
Beschrijf uw ervaring ik ben prima correct geholpen .
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

P

9 - Paulus Strikwerda

06-07-2020
Ben tot nu tot zeer content met mijn aangepaste schoenen.
Het wel bijzonder dat ze vanaf het begin direct goed zitten.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel zeer goed geslaagd
Beschrijf uw ervaring Ben tot nu tot zeer content met mijn aangepaste schoenen. Het wel bijzonder dat ze vanaf het begin direct goed zitten.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

F

10 - Frans

06-07-2020
vriendelijk.behulpzaam
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel prima ervaring
Beschrijf uw ervaring vriendelijk.behulpzaam
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

G

8 - Gea

07-07-2020
Snelle actie
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Prima
Beschrijf uw ervaring Snelle actie
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

A

10 - Akko

13-07-2020
Als altijd perfect.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Zeer goed.kan niet beter.
Beschrijf uw ervaring Als altijd perfect.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee

d

10 - dh de boer

16-07-2020
correct vakkundig
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel goed
Beschrijf uw ervaring correct vakkundig
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

W

9 - Wieke Jong

16-07-2020
Roel levert humorvolle en begripvolle service. Zeer uitnodigend , kortom: aangenaam contact, respectvol en moedgevend.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Prima even professionele als menselijke behandeling
Beschrijf uw ervaring Roel levert humorvolle en begripvolle service. Zeer uitnodigend , kortom: aangenaam contact, respectvol en moedgevend.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Zorg dat Roel het nog lang leuk vindt om Rameau te werken