Orthopedische Voetbedden

Zijn de voeten overbelast of doorgezakt? Doen de voeten pijn bij het lopen? Dan kunnen de voeten wellicht extra steun gebruiken. Hiermee kan de voetstand worden gecorrigeerd en pijnklachten kunnen worden verminderd of zelfs verholpen, zodat het lopen weer plezierig wordt. Een individueel gemaakt voetbed, ook wel steunzool of inlay genoemd biedt een op maat gemaakte ondersteuning voor de voeten.

Medische indicatie: verwijzing?

Een individueel aangemeten voetbed kan worden voorgeschreven door de huisarts, fysiotherapeut of specialist, zoals een orthopedisch chirurg, reumatoloog of revalidatiearts. In de verwijzing staat de omschrijving van wat het probleem precies is. De orthopedisch schoentechnicus maakt op grond van deze medische indicatie het orthopedisch voetbed.

Model, materiaal en kleur

Individuele voetbedden kunnen van verschillende materialen en in diverse uitvoeringen gemaakt worden. Aan een voetbed bestemd voor dagelijks gebruik worden andere eisen gesteld dan aan een voetbed dat bestemd is om mee te sporten of wandelen. De extra kwetsbare voeten van diabetes- of reumapatiënten stellen weer andere eisen aan de eigenschappen aan het orthopedisch voetbed. Voor wat betreft de schoen waar het voetbed in gedragen wordt, geldt dat deze geschikt moet zijn voor het dragen ervan. De effectiviteit van het voetbed valt of staat met een geschikte schoen. Mocht de aanschaf van een nieuwe schoen noodzakelijk zijn, dan bent u bij Rameau Voetzorg en Schoenmode aan het juiste adres voor een vakkundig advies. Voor meer informatie verwijzen wij u graag door naar Schoenmode.

Het proces: specialistisch maatwerk, van aanmeten tot afleveren

Het aanmeten doen wij bij voorkeur op afspraak, zodat wij de tijd hiervoor kunnen nemen. Het neemt ongeveer een half uur in beslag. De orthopedisch schoentechnicus begint met een onderzoek van de voeten en een analyse van het looppatroon. Er wordt een voetafdruk gemaakt met behulp van een voetscan. Tijdens het aanmeten wordt een advies gegeven over welk schoeisel geschikt is voor de voeten in relatie met het specifieke voetprobleem. Direct na het aanmeten wordt een afspraak gemaakt voor het afleveren.

De leveringstermijn van individuele orthopedische voetbedden bedraagt ongeveer twee weken. Tijdens het afleveren wordt een laatste controle uitgevoerd, waarbij het voetbed wordt gepast in de schoen waarin deze wordt gedragen. Om dit zorgvuldig te kunnen doen, is het noodzakelijk dat de cliënt de voetbedden persoonlijk ophaalt en de schoenen mee heeft waarin deze worden gedragen.

Gewenning

Het dragen van de orthopedische voetbedden moet de eerste dagen na aflevering geleidelijk worden opgebouwd. De voet moet dan wennen aan de nieuwe stand of ondersteuning. Het beste is om de voetbedden meerdere malen per dag te dragen, waarbij dit elke dag een uur langer wordt. In totaal neemt de gewenning van een paar dagen tot twee weken in beslag. Belangrijk is om het gebruik in het begin niet te forceren.

Controle

Als u na twee weken nog niet gewend bent aan de nieuwe voetbedden, is het verstandig om terug te komen voor een extra controle. Als er drukplekjes ontstaan waarbij de huid dreigt te beschadigen, dan moet u altijd zo spoedig mogelijk terugkomen. Met name voor diabetici is in dat geval een extra controle van groot belang. Bij deze controle en eventuele wijzigingen die aan de voetbedden moeten worden gedaan worden geen kosten in rekening gebracht.

Wanneer de voetbedden goed bevallen en alles naar wens verloopt dan adviseren wij jaarlijks de voetbedden te laten controleren op pasvorrm, effectiviteit en draagcomfort. Wanneer uit deze controle reparaties voortkomen, dan worden die in rekening gebracht.

Onderhoud en reparaties

Het spreekt voor zich dat juist onderhoud bijdraagt aan een ruimere levensduur van uw voetbedden. Toch kan het zo zijn dat in de loop van de tijd een reparatie noodzakelijk is.

Leg vochtige voetbedden nooit bij de verwarming of in de zon. Beter is het om een voetbed half uit de schoen te leggen als het niet gedragen wordt, liefst in een onverwarmde ruimte.

Als het afdek materiaal van de voetbedden versleten is terwijl de pasvorm en maat nog correct zijn, is het mogelijk om het voetbed opnieuw te laten bekleden. Dat is aanzienlijk goedkoper dan de aanschaf van nieuwe voetbedden. Mocht de cliënt de voetbedden ter reparatie aanbieden, dan kan deze hiervoor telefonisch contact opnemen. Waar mogelijk repareren wij de voetbedden terwijl men wacht. Ons streven is om alle reparaties na maximaal twee dagen te hebben uitgevoerd.

Keurmerk, service en garantie

Rameau Voetzorg en Schoenmode is in het bezit van het branchekeurmerk van de SEMH, dit is de Stichting Erkenningsregeling Medische Hulpmiddelen, een onafhankelijke stichting die in onderling overleg met patiëntenorganisaties, artsen, zorgverzekeraars en zorgverleners de kwaliteitseisen vaststelt waaraan aanbieders van medische hulpmiddelen moeten voldoen. Jaarlijks worden erkende bedrijven getoetst op deze eisen, en ontvangen zij bij goedkeuring de erkenning.

Rameau Voetzorg en Schoenmode maakt tevens onderdeel uit van de brancheorganisatie NVOS. In onderling overleg met de zorgverzekeraars heeft de NVOS afspraken gemaakt aangaande de garantietermijnen. De garantie met betrekking tot de pasvorm van voetbedden bedraagt drie maanden, tenzij de vorm van de voet verandert in deze periode. De garantie op het materiaal bedraagt zes maanden.

Klachten

Orthopedische voetbedden worden door Rameau Voetzorg en Schoenmode met de grootst mogelijke zorg gemaakt. Toch kan het zijn dat zich een probleem voordoet. Wij nodigen u in een dergelijke situatie uit om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Als SEMH erkend bedrijf beschikken wij over een klachtenprotocol. Wanneer een klacht niet wordt opgelost, dan kan de klachten commissie van de brancheorganisatie NVOS worden ingeschakeld.

Vergoeding, eigen risico en eigen bijdrage

Voor de voorwaarden met betrekking tot de vergoedingsmogelijkheden, het eigen risico en de hoogte van de eigen bijdrage verwijzen wij u graag naar de Zorgverzekeraars pagina op onze site.

Rameau doorzoeken

Gebruik onderstaand formulier om onze pagina's te doorzoeken. U wordt doorverwezen naar een pagina met resultaten.

Rameau Voetzorg & Schoenmode

8.8
gebaseerd op 25 beoordelingen

H

3 - Hillie

30-06-2020
Voor de eerste keer naar Rameau voor mijn dochter( 14 jaar). We werden bij binnenkomst niet begroet en ontvangen door een werknemer. We gingen maar plaats nemen aan de tafel in de winkel. We hebben 10 min gewacht totdat een mevrouw plaats nam achter de balie en ons vroeg of we een afspraak hadden. Ja en vervolgens weer 10 min gewacht totdat ze meldde dat we aan de beurt waren. De meneer wie ons hielp was wel vriendelijk. Na 2 weken kon mijn dochter haar zooltjes ophalen en weer hetzelfde verhaal; geen ontvangst en weer min 10 min wachten. Mevrouw welke de balie werkzaamheden deed keek niet op of om.. Geen vriendelijke klandizie en dat terwijl je niet voor een kleine aankoop naar de winkel komt.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Niet vriendelijk ontvangst tot 2x toe
Beschrijf uw ervaring Voor de eerste keer naar Rameau voor mijn dochter( 14 jaar). We werden bij binnenkomst niet begroet en ontvangen door een werknemer. We gingen maar plaats nemen aan de tafel in de winkel. We hebben 10 min gewacht totdat een mevrouw plaats nam achter de balie en ons vroeg of we een afspraak hadden. Ja en vervolgens weer 10 min gewacht totdat ze meldde dat we aan de beurt waren. De meneer wie ons hielp was wel vriendelijk. Na 2 weken kon mijn dochter haar zooltjes ophalen en weer hetzelfde verhaal; geen ontvangst en weer min 10 min wachten. Mevrouw welke de balie werkzaamheden deed keek niet op of om.. Geen vriendelijke klandizie en dat terwijl je niet voor een kleine aankoop naar de winkel komt.
Aanbevelen?
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Klant Vriendelijker medewerkers

h

9 - henny

06-07-2020
ik ben prima correct geholpen .
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel prima geholpen
Beschrijf uw ervaring ik ben prima correct geholpen .
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

P

9 - Paulus Strikwerda

06-07-2020
Ben tot nu tot zeer content met mijn aangepaste schoenen.
Het wel bijzonder dat ze vanaf het begin direct goed zitten.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel zeer goed geslaagd
Beschrijf uw ervaring Ben tot nu tot zeer content met mijn aangepaste schoenen. Het wel bijzonder dat ze vanaf het begin direct goed zitten.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

F

10 - Frans

06-07-2020
vriendelijk.behulpzaam
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel prima ervaring
Beschrijf uw ervaring vriendelijk.behulpzaam
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

G

8 - Gea

07-07-2020
Snelle actie
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Prima
Beschrijf uw ervaring Snelle actie
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

A

10 - Akko

13-07-2020
Als altijd perfect.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Zeer goed.kan niet beter.
Beschrijf uw ervaring Als altijd perfect.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee

d

10 - dh de boer

16-07-2020
correct vakkundig
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel goed
Beschrijf uw ervaring correct vakkundig
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

W

9 - Wieke Jong

16-07-2020
Roel levert humorvolle en begripvolle service. Zeer uitnodigend , kortom: aangenaam contact, respectvol en moedgevend.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Prima even professionele als menselijke behandeling
Beschrijf uw ervaring Roel levert humorvolle en begripvolle service. Zeer uitnodigend , kortom: aangenaam contact, respectvol en moedgevend.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Zorg dat Roel het nog lang leuk vindt om Rameau te werken

W

10 - Wieling - Ferwerda

25-08-2020
Plezierig klantvriendelijk ben heel tevreden met het eind resultaat kom heel graag weer de volgende keer terug
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Uitermate tevreeden
Beschrijf uw ervaring Plezierig klantvriendelijk ben heel tevreden met het eind resultaat kom heel graag weer de volgende keer terug
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

T

10 - Theo Huitema

25-08-2020
bijna perfect behalve de rekening.. goede kwaliteit en service.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel bijna perfect.
Beschrijf uw ervaring bijna perfect behalve de rekening.. goede kwaliteit en service.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? ga zo door

A

7 - Afke de boer

25-08-2020
Afhalen zou wat gestructureerder kunnen.
Als je afspreekt dat je ze die ochtend komt halen
Moeten ze ook klaar liggen. Met evt. De factuur.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Zooltjes prima
Beschrijf uw ervaring Afhalen zou wat gestructureerder kunnen. Als je afspreekt dat je ze die ochtend komt halen Moeten ze ook klaar liggen. Met evt. De factuur.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

K

10 - Krol - Boonstra

25-08-2020
Vriendelijke bejegening
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Goed
Beschrijf uw ervaring Vriendelijke bejegening
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

J

9 - Jettie Luik

04-09-2020
Vakkundig en vriendelijk personeel
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Prima
Beschrijf uw ervaring Vakkundig en vriendelijk personeel
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee

N

9 - NK Atwaroe

26-08-2020
Ik ben er tevreden mee
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel In ieder geval niet slecht
Beschrijf uw ervaring Ik ben er tevreden mee
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Geen minpunten

A

10 - Annelies

26-08-2020
Ik ben heel vriendelijk geholpen en daarnaast het allerbelangrijkste heel professioneel. De klant staat steeds centraal en ik heb gemerkt dat ze er alles aan doen om met de klant mee te denken.

Mijn schoenen zijn een verademing voor mijn voeten.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Prima
Beschrijf uw ervaring Ik ben heel vriendelijk geholpen en daarnaast het allerbelangrijkste heel professioneel. De klant staat steeds centraal en ik heb gemerkt dat ze er alles aan doen om met de klant mee te denken. Mijn schoenen zijn een verademing voor mijn voeten.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

d

9 - d.p Haringa

26-08-2020
Goede ontvangst. netjes op tijd en afspraak prima verlopen. Duidelijke uitleg.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Prima
Beschrijf uw ervaring Goede ontvangst. netjes op tijd en afspraak prima verlopen. Duidelijke uitleg.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

A

9 - Antje

26-08-2020
nvt
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel goed
Beschrijf uw ervaring nvt
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

W

9 - Wiebert

26-08-2020
Ik ben al vele jaren een tevreden klant
Prima ervaring ,ik ben zeer tevreden met deze schoenmaker.
Snelle service duidelijke communicatie en klant vriendelijk.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel zeer klantgericht
Beschrijf uw ervaring Ik ben al vele jaren een tevreden klant Prima ervaring ,ik ben zeer tevreden met deze schoenmaker. Snelle service duidelijke communicatie en klant vriendelijk.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

H

10 - Hilds

26-08-2020
Mijn dochter heeft veel baat gehad bij aangepast schoeisel en steunzolen.

Tevreden over het feit dat Rameaux aanwezig was bij gesprek Antoniusziekenhuis om een inschatting te maken of aangepast schoeisel nog noodzakelijk was.

Vriendelijke, duidelijke service.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Postief.
Beschrijf uw ervaring Mijn dochter heeft veel baat gehad bij aangepast schoeisel en steunzolen. Tevreden over het feit dat Rameaux aanwezig was bij gesprek Antoniusziekenhuis om een inschatting te maken of aangepast schoeisel nog noodzakelijk was. Vriendelijke, duidelijke service.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Aanbod van confestieschoenen. Schoenen zijn erg zwaar voor lichte kindervoeten. Z8jn veelal ook breed.

W

6 - W.E.M. Neijzen

26-08-2020
Ik heb twee paar schoenen van Rameau weerop ik redelijk kan lopen. Geheel pijnvrij, dat lukt nooit. Het is ook afhankelijk van de dag. Soms gaat het echt goed, soms is 'de koek op' binnen enkele kilometers.
Over deze schoen ben ik redelijk tevreden.
Het derde paar is verhoogd, om enkel/onderbeen te corrigeren, wat alleen lukt met flinke pijnklachten, dus eigenlijk niet. Wandelen is geen pretje, de lol vergaat je binnen vijf minuten. Mijn fout is, dat ik nog geen afspraak heb gemaakt om er nog eens naar te kijken.
Rameau is aan te bevelen, wanneer je zelf heel erg duidelijk bent en na meerdere keren proberen en proberen en ....
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Op mijn derde paar (verhoogde) schoenen kan ik helaas niet lopen zonder pijnklachten.
Beschrijf uw ervaring Ik heb twee paar schoenen van Rameau weerop ik redelijk kan lopen. Geheel pijnvrij, dat lukt nooit. Het is ook afhankelijk van de dag. Soms gaat het echt goed, soms is 'de koek op' binnen enkele kilometers. Over deze schoen ben ik redelijk tevreden. Het derde paar is verhoogd, om enkel/onderbeen te corrigeren, wat alleen lukt met flinke pijnklachten, dus eigenlijk niet. Wandelen is geen pretje, de lol vergaat je binnen vijf minuten. Mijn fout is, dat ik nog geen afspraak heb gemaakt om er nog eens naar te kijken. Rameau is aan te bevelen, wanneer je zelf heel erg duidelijk bent en na meerdere keren proberen en proberen en ....
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Graag nog een keer telefonisch contact.

G

10 - Geertje

26-08-2020
Word altijd vriendelijk geholpen
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Geweldig
Beschrijf uw ervaring Word altijd vriendelijk geholpen
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee

H

10 - Harry

27-08-2020
Zie bovenstaand
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Goede analyse met eerlijk oplossingsgericht persoonlijk advies en levering van goed product..
Beschrijf uw ervaring Zie bovenstaand
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

K

8 - Klaas

28-08-2020
Mijn ervaring met Rameau is goed.
Door corona duurde de afhandeling langer dan was gepland.
Met vr gr K. Gaastra
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Goed
Beschrijf uw ervaring Mijn ervaring met Rameau is goed. Door corona duurde de afhandeling langer dan was gepland. Met vr gr K. Gaastra
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

K

10 - Klaske Feikema

30-08-2020
We zijn goed geholpen en zijn heel tevreden.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Uitstekend
Beschrijf uw ervaring We zijn goed geholpen en zijn heel tevreden.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

j

8 - jacob

31-08-2020
goed adviezen en behandeling
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel goed en vriendelijk
Beschrijf uw ervaring goed adviezen en behandeling
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? nee