Vrijdag 20 december zijn wij vanaf 12:00 uur gesloten i.v.m. de eindejaarafsluiting.
Team Rameau neemt vrij rondom de feestdagen!
Wij zijn gesloten vanaf maandag 23 december 2024 t/m zaterdag 04 januari 2025.
De levering van je bestelling gaat via PostNL en wordt normaliter als je op werkdagen voor 17.00 uur bestelt de volgende dag bij je bezorgd. Echter houden wij een leveringstijd van 1 tot 3 werkdagen aan in verband met de openingstijden van onze winkels.
Je kunt ervoor kiezen om je bestelling te laten bezorgen op je thuisadres, bij afhaalpunten van PostNL of bij één van de aangesloten Rameau winkels. Het is niet mogelijk om een bestelling op een postbusadres te laten afleveren. Let op: wanneer je meerdere paren bestelt, kan het zijn dat je ze niet allemaal tegelijk ontvangt omdat ze bij verschillende winkels vandaan kunnen komen. Er is dan sprake van een deellevering. De rest van de bestelling volgt zo snel mogelijk.
Als de bezorgpoging niet gelukt is, zal PostNL het pakket op een PostNL-locatie voor je bewaren. Hierover ontvang je een briefje in de brievenbus met daarop de aanwijzingen hoe je het snelst het pakje alsnog kunt ontvangen. De PostNL-locatie zal het pakket 7 dagen bewaren en uiteindelijk terugsturen naar de verzender. Indien je voor het afhalen op een PostNL-locatie hebt gekozen bij je bestelling, zal eenzelfde bewaartermijn gelden. Ben je benieuwd naar de status van je bestelling, vul dan de track & trace code in die je hebt ontvangen op de PostNL website of neem contact met ons op. Wij kijken dit graag voor je na.
ma | 08.00 | - | 17:30 |
di | 08.00 | - | 17.30 |
wo | 08.00 | - | 17.30 |
do | 08.00 | - | 20:00 |
vr | 08.00 | - | 17:30 |
za* | 09.30 | - | 16.30 |
zo | Gesloten |
* Uitsluitend geopend voor advies/verkoop van confectie schoenen.
Maandag t/m donderdag
08:30 tot 12:00 / 12:30 tot 15:00 uur
Vrijdag
08:30 tot 12:00 uur.
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Niet vriendelijk ontvangst tot 2x toe |
Beschrijf uw ervaring | Voor de eerste keer naar Rameau voor mijn dochter( 14 jaar). We werden bij binnenkomst niet begroet en ontvangen door een werknemer. We gingen maar plaats nemen aan de tafel in de winkel. We hebben 10 min gewacht totdat een mevrouw plaats nam achter de balie en ons vroeg of we een afspraak hadden. Ja en vervolgens weer 10 min gewacht totdat ze meldde dat we aan de beurt waren. De meneer wie ons hielp was wel vriendelijk. Na 2 weken kon mijn dochter haar zooltjes ophalen en weer hetzelfde verhaal; geen ontvangst en weer min 10 min wachten. Mevrouw welke de balie werkzaamheden deed keek niet op of om.. Geen vriendelijke klandizie en dat terwijl je niet voor een kleine aankoop naar de winkel komt. |
Aanbevelen? | Nee |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Klant Vriendelijker medewerkers |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | prima geholpen |
Beschrijf uw ervaring | ik ben prima correct geholpen . |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | zeer goed geslaagd |
Beschrijf uw ervaring | Ben tot nu tot zeer content met mijn aangepaste schoenen. Het wel bijzonder dat ze vanaf het begin direct goed zitten. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | prima ervaring |
Beschrijf uw ervaring | vriendelijk.behulpzaam |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? | |
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Prima |
Beschrijf uw ervaring | Snelle actie |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Zeer goed.kan niet beter. |
Beschrijf uw ervaring | Als altijd perfect. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Nee |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | goed |
Beschrijf uw ervaring | correct vakkundig |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Prima even professionele als menselijke behandeling |
Beschrijf uw ervaring | Roel levert humorvolle en begripvolle service. Zeer uitnodigend , kortom: aangenaam contact, respectvol en moedgevend. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Zorg dat Roel het nog lang leuk vindt om Rameau te werken |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Uitermate tevreeden |
Beschrijf uw ervaring | Plezierig klantvriendelijk ben heel tevreden met het eind resultaat kom heel graag weer de volgende keer terug |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | bijna perfect. |
Beschrijf uw ervaring | bijna perfect behalve de rekening.. goede kwaliteit en service. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | ga zo door |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Zooltjes prima |
Beschrijf uw ervaring | Afhalen zou wat gestructureerder kunnen. Als je afspreekt dat je ze die ochtend komt halen Moeten ze ook klaar liggen. Met evt. De factuur. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Goed |
Beschrijf uw ervaring | Vriendelijke bejegening |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | In ieder geval niet slecht |
Beschrijf uw ervaring | Ik ben er tevreden mee |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Geen minpunten |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Prima |
Beschrijf uw ervaring | Ik ben heel vriendelijk geholpen en daarnaast het allerbelangrijkste heel professioneel. De klant staat steeds centraal en ik heb gemerkt dat ze er alles aan doen om met de klant mee te denken. Mijn schoenen zijn een verademing voor mijn voeten. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Prima |
Beschrijf uw ervaring | Goede ontvangst. netjes op tijd en afspraak prima verlopen. Duidelijke uitleg. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? | |
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? | |
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | goed |
Beschrijf uw ervaring | nvt |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | zeer klantgericht |
Beschrijf uw ervaring | Ik ben al vele jaren een tevreden klant Prima ervaring ,ik ben zeer tevreden met deze schoenmaker. Snelle service duidelijke communicatie en klant vriendelijk. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? | |
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? | |
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Postief. |
Beschrijf uw ervaring | Mijn dochter heeft veel baat gehad bij aangepast schoeisel en steunzolen. Tevreden over het feit dat Rameaux aanwezig was bij gesprek Antoniusziekenhuis om een inschatting te maken of aangepast schoeisel nog noodzakelijk was. Vriendelijke, duidelijke service. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Aanbod van confestieschoenen. Schoenen zijn erg zwaar voor lichte kindervoeten. Z8jn veelal ook breed. |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Op mijn derde paar (verhoogde) schoenen kan ik helaas niet lopen zonder pijnklachten. |
Beschrijf uw ervaring | Ik heb twee paar schoenen van Rameau weerop ik redelijk kan lopen. Geheel pijnvrij, dat lukt nooit. Het is ook afhankelijk van de dag. Soms gaat het echt goed, soms is 'de koek op' binnen enkele kilometers. Over deze schoen ben ik redelijk tevreden. Het derde paar is verhoogd, om enkel/onderbeen te corrigeren, wat alleen lukt met flinke pijnklachten, dus eigenlijk niet. Wandelen is geen pretje, de lol vergaat je binnen vijf minuten. Mijn fout is, dat ik nog geen afspraak heb gemaakt om er nog eens naar te kijken. Rameau is aan te bevelen, wanneer je zelf heel erg duidelijk bent en na meerdere keren proberen en proberen en .... |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Graag nog een keer telefonisch contact. |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Geweldig |
Beschrijf uw ervaring | Word altijd vriendelijk geholpen |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Nee |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Goede analyse met eerlijk oplossingsgericht persoonlijk advies en levering van goed product.. |
Beschrijf uw ervaring | Zie bovenstaand |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Goed |
Beschrijf uw ervaring | Mijn ervaring met Rameau is goed. Door corona duurde de afhandeling langer dan was gepland. Met vr gr K. Gaastra |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? | |
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Uitstekend |
Beschrijf uw ervaring | We zijn goed geholpen en zijn heel tevreden. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | goed en vriendelijk |
Beschrijf uw ervaring | goed adviezen en behandeling |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | nee |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Prima |
Beschrijf uw ervaring | Vakkundig en vriendelijk personeel |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Nee |