Orthesen en voetprothesen

Orthesen en voetprothesen zijn orthopedische voorzieningen voor de voet of het onderbeen. Deze worden bij Rameau Voetzorg en Schoenmode vervaardigd en toegepast bij ernstige voetproblematiek. Bij orthesen gaat het om voorzieningen die vooral ondersteunen of fixeren. Bij voetprothesen betreft het om een aanvulling van ontbrekende lichaamsdelen. De orthopedische voorzieningen worden gemaakt ter ondersteuning, correctie of bescherming van de voet of het been.

Medische indicatie: verwijzing door specialist

De eerste keer worden deze orthopedische voorzieningen altijd voorgeschreven (de medische indicatie) door een revalidatiearts of een orthopedisch chirurg. In de medische indicatie staat beschreven wat het probeem. Op grond hiervan vervaardigt Rameau Voetzorg en Schoenmode deze voorzieningen.

Soorten orthesen en voetprothesen

Voorbeelden van dit soort orthopedische voorzieningen zijn arthrodesekokers of -spalken, nachtspalken, binnenschoenen en diverse voetprothesen.

Arthrodesekokers of -spalken worden toegepast bij sterk verminderde werking van de spieren in de voet of het onderbeen. De stevigheid van de koker of spalk vervangt dan de geringere spierfunctie en ondersteunt of fixeert zo nodig het enkelgewricht. De toepassing hiervan is ondermeer bij de behandeling van post-traumatische aandoeningen, reuma, spieraandoeningen en CVA.

Nachtspalken zorgen ervoor dat de onderste ledematen in een bepaalde stand blijven liggen, wanneer iemand in bed ligt. De stand van de voet of het onderbeen wordt hiermee gecorrigeerd. Als er al een veradering is opgetreden kan voorkomen worden dat de voet nog verder van stand verandert. Nachtspalken worden ook toegepast tijdens het rusten overdag.

Een bedverbanschoen is een bijzondere toepassing van een Voorlopig orthopedische schoen (VLOS) en confectie-verbandschoen.

De binnenschoen is een orthopedische voorziening die wordt gedragen in een confectieschoen, een semi-orthopedische schoen of een maatschoen. De binnenschoen zorgt voor extra ondersteuning, compenseert een verschil in beenlengte of voetlengte en geeft aanvulling in geval van amputatie

Een prothese vervangt een geheel of gedeeltelijk ontbrekend lichaamsdeel. De orthopedische schoentechniek maakt voornamelijk prothesen voor delen van de voet die zijn geamputeerd.

Het proces: specialistisch maatwerk, van aanmeten tot afleveren

Het aanmeten van de orthopedische voorziening gebeurt bij voorkeur op afspraak en neemt ongeveer een half uur in beslag. Tijdens het aanmeten wordt het voorschrift van de verwijzende arts vertaald in een passende voorziening. Er vindt een onderzoek van de voet plaats en een analyse van het looppatroon. De orthopedische voorziening wordt volledig individueel aangemeten. Het voorschrift van de arts wordt aldus in een passende voorziening vertaald. Rekening houdend met het voorschrift van de arts kunnen diverse details worden besproken zoals de toe te passen voorzieninen en indien van toepassing het bijbehorende type schoen, kleur en model.

Tijdens het passen wordt er een afspraak gemaakt voor het moment waarop de schoen wordt afgeleverd. Bij de afleverafspraak worden de schoenen nog een keer gecontroleerd. Bij het passen worden de pasvorm en het effect van de voorziening bekeken. Eventuele aanpassingen kunnen dan nog worden gedaan. Wanneer bij een bepaalde orthopedische voorziening ook (semi)orthopedische schoenen worden voorgeschreven dan worden ook de kleur en het model van de schoen samen met de cliënt besproken.

Na het passen wordt de afleverafspraak gemaakt. Bij het afleveren vindt altijd een laatste controle plaats, alvorens er definitief wordt afgeleverd. We streven ernaar uw voorziening binnen zes tot acht weken na de aanmeetdatum te kunnen leveren.

Nazorg en gewenning

Tijdens het maatwerkproces is veel aandacht besteed aan de juiste pasvoorm. Toch zal de voet en eventueel het onderbeen moeten wennen aan een nieuwe stand of ondersteuning. Als er bij de orthopedische voorziening ook nieuwe schoenen horen, moet het leer daarvan zich eveneens aan de voet aanpassen. Houdt u rekening met een bepaalde gewenningsperiode.

Controle

Wanneer de cliënt na twee weken nog niet gewend is aan de de nieuwe voorziening, is het verstandig om een afspraak te maken voor een extra controle. Wanneer er na het dragen huidverkleuringen of drukplekjes ontstaan waarbij de huid dreigt te beschadigen, dan moet men altijd zo spoedig mogelijk terug komen. Met name voor diabetici is dit van groot belang. Deze controle van de orthopedische voorzieningen en eventuele wijzigingen behoren tot de normale aflevercondities en worden kosteloos uitgevoerd.

Reparaties

Het spreekt voor zich dat regelmatig onderhoud en tijdige reparatie bijdragen aan een ruimere levensduur van de schoenen. De garantie met betrekking tot de pasvorm van de VLOS bedraagt drie maanden. De garantie op het toegepaste materiaal bedraagt zes maanden. Mocht de cliënt de schoenen ter reparatie aanbieden, dan kan hiervoor telefonisch contact worden opgenomen. Waar mogelijk repareren wij de schoenen terwijl de cliënt erop wacht. Ons streven is om alle reparaties na maximaal twee dagen te hebben uitgevoerd.

Keurmerk, service en garantie

Rameau Voetzorg en Schoenmode is in het bezit van het branchekeurmerk van de SEMH, dit is de Stichting Erkenningsregeling Medische Hulpmiddelen, een onafhankelijke stichting die in onderling overleg met patiëntenorganisaties, artsen, zorgverzekeraars en zorgverleners de kwaliteitseisen vaststelt waaraan aanbieders van medische hulpmiddelen moeten voldoen. Jaarlijks worden erkende bedrijven getoetst op deze eisen, en ontvangen zij bij goedkeuring de erkenning.

Rameau Voetzorg en Schoenmode maakt tevens onderdeel uit van de brancheorganisatie NVOS. In onderling overleg met de zorgverzekeraars heeft de NVOS afspraken gemaakt aangaande de garantietermijnen. De garantie met betrekking tot de pasvorm van de VLOS bedraagt drie maanden, tenzij de vorm van de voet zelf verandert binnen die periode. De garantie op het toegepaste materiaal bedraagt zes maanden.

Klachten

De orthopedische voorzieningen worden door Rameau Voetzorg en Schoenmode met de grootst mogelijke zorg gemaakt. Toch kan het zijn dat zich een probleem voordoet. Wij nodigen de client in een dergelijke situatie uit om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Als SEMH erkend bedrijf beschikken wij over een klachtenprotocol. Wanneer een klacht niet wordt opgelost, dan kan de klachtencommissie van de brancheorganisatie NVOS worden ingeschakeld.

Vergoeding, eigen risico en eigen bijdrage

De orthopedische voorzieningen die hierboven genoemd zijn, worden in het algemeen eenmaal per twee jaar verstrekt. Voor de voorwaarden met betrekking tot de vergoedingsmogelijkheden, het eigen risico en de hoogte van de eigen bijdrage verwijzen wij u graag naar de Zorgverzekeraars pagina op onze site.

Rameau doorzoeken

Gebruik onderstaand formulier om onze pagina's te doorzoeken. U wordt doorverwezen naar een pagina met resultaten.

Rameau Voetzorg & Schoenmode

8.6
gebaseerd op 25 beoordelingen

k

7 - k bakker

21-04-2020
goed
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel goed
Beschrijf uw ervaring goed
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Na de eerste afspraak met de behandelaar , nadat ik een extra paar schoenen uit de auto haalde is hij zonder een groet achter te laten weggelopen

A

10 - Alberdina

12-05-2020
Zelfs in Corona tijd super service!
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Geweldig
Beschrijf uw ervaring Zelfs in Corona tijd super service!
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Ga zo door

w

8 - willem

12-05-2020
Goede service en vakkundig personeel.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Goede service en vakmannen.
Beschrijf uw ervaring Goede service en vakkundig personeel.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

f

10 - frans

16-05-2020
Het bovenste zegt al genoeg
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel in 1 woord prima
Beschrijf uw ervaring Het bovenste zegt al genoeg
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

A

8 - Anne

17-05-2020
goed geholpen, goede schoenen en goede service
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel prima schoenen en service
Beschrijf uw ervaring goed geholpen, goede schoenen en goede service
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

B

8 - Bouma

18-05-2020
Eerst dacht ik bij 't dragen van mn schoenen dit wordt nooit wat
Ma na verloop van 't dragen
Ik kan niet meer zonder en dat zegt genoeg heel tevreden
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Supper
Beschrijf uw ervaring Eerst dacht ik bij 't dragen van mn schoenen dit wordt nooit wat Ma na verloop van 't dragen Ik kan niet meer zonder en dat zegt genoeg heel tevreden
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Niet echt ze weten beslist hun werk te verstaan

A

7 - Alie

01-06-2020
Ik ben blij, met de aanpassing onder het enkel en aan de zijkant van de linker voet. Dank voor de uitleg van de nieuwe steunzolen !
Met vriendelijke groet A. Rollema-Postma.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel een hele verbetering
Beschrijf uw ervaring Ik ben blij, met de aanpassing onder het enkel en aan de zijkant van de linker voet. Dank voor de uitleg van de nieuwe steunzolen ! Met vriendelijke groet A. Rollema-Postma.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

B

8 - Barbara

22-06-2020
Plezierige service en contact
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Altijd prettig en professioneel
Beschrijf uw ervaring Plezierige service en contact
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee

p

10 - p mulder

22-06-2020
altijd vriendelijk en behulpzaam!!
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel super service, fijn contact
Beschrijf uw ervaring altijd vriendelijk en behulpzaam!!
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

m

10 - mw epg van der heij.filippo

22-06-2020
ik mocht mijn eigen model bepalen
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Was erg gastvrij geholpen
Beschrijf uw ervaring ik mocht mijn eigen model bepalen
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

A

9 - Anna

22-06-2020
Mijn ervaring met de winkel vindt ik fantastisch.
Het geduld tav. schoenen passen en en med .steunzolen is mij erg goed bevallen .
Als ik weer moest beslissen zou ik zo terug naar dit adres terug gaan.

Mvg.M.Grevenstuk.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel prima
Beschrijf uw ervaring Mijn ervaring met de winkel vindt ik fantastisch. Het geduld tav. schoenen passen en en med .steunzolen is mij erg goed bevallen . Als ik weer moest beslissen zou ik zo terug naar dit adres terug gaan. Mvg.M.Grevenstuk.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

J

10 - Joukje

22-06-2020
Het was mijn eerste paar orthopedische schoenen
De schoenen nog niet zoveel op gelopen vanwege scheur in pees en het warme weer.
De zooltjes in de sandalen zijn perfect op maat gemaakt.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel tevreden en erg klantvriendelijk
Beschrijf uw ervaring Het was mijn eerste paar orthopedische schoenen De schoenen nog niet zoveel op gelopen vanwege scheur in pees en het warme weer. De zooltjes in de sandalen zijn perfect op maat gemaakt.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Bij het eerste paar orthopedische schoenen zou de uitleg uit gebreider kunnen.Echt vakwerk maar je schrikt toch omdat de schoenen groter uit vallen en het is een heel.proces om over te gaan van gewone schoenen.

D

9 - D

22-06-2020
Ze hebben hier een passend antwoord op de problemen van mijn voeten.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Afspraak is zo gemaakt, en je wordt altijd vriendelijk geholpen.
Beschrijf uw ervaring Ze hebben hier een passend antwoord op de problemen van mijn voeten.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

S

10 - Sieny

22-06-2020
Nvt
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Ik ben altijd zeer tevreden.
Beschrijf uw ervaring Nvt
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

e

10 - everhardus

22-06-2020
zie boven
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel uitstekende en deskundige ervaring door een deskundige pedicure
Beschrijf uw ervaring zie boven
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

o

8 - oeds

22-06-2020
Prima
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Goede service en professioneel personeel
Beschrijf uw ervaring Prima
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

J

10 - José

22-06-2020
Prima service, uitleg en kwaliteit
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Prima
Beschrijf uw ervaring Prima service, uitleg en kwaliteit
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

d

9 - dhr.A.M.E.Plas

23-06-2020
mijn schoonzus is zeer tevreden over haar schoenen.

Echter is het voor de behandelaar soms handig eerst te invormeren bij de begeleider en deze zeker te negeren, ocer hoe de client is, qua geestelijk en lichamelijke toestand.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel kwaliteit
Beschrijf uw ervaring mijn schoonzus is zeer tevreden over haar schoenen. Echter is het voor de behandelaar soms handig eerst te invormeren bij de begeleider en deze zeker te negeren, ocer hoe de client is, qua geestelijk en lichamelijke toestand.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

J

10 - Johannes

23-06-2020
de juiste keuze voor goed advies en kwalteit
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel kwalteit en vertrwouwd
Beschrijf uw ervaring de juiste keuze voor goed advies en kwalteit
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? goed is goed

G

10 - Gideon

23-06-2020
Zitten als gegoten, aangetrokken en nooit meer uit gedaan
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Zeer mooie en nette schoenen perfect op maat gemaakt
Beschrijf uw ervaring Zitten als gegoten, aangetrokken en nooit meer uit gedaan
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

G

7 - G.J.

23-06-2020
Verstand van zaken en je wordt vriendelijk geholpen
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel zeer tevreden
Beschrijf uw ervaring Verstand van zaken en je wordt vriendelijk geholpen
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

P

7 - P-J

23-06-2020
Om met de woorden van Jan van Setten te spreken, waar worden mensen op beoordeeld? Intenties of gedrag? Waaruit blijkt dat de leverancier om mij geeft als klant? Of is de relatie toch meer op commerciële leest geschoeid?

Kleine reparatie van schoenen is stevig aan de prijs. een vorm van gratis reparatie ais instrument voor goodwill wordt sterk aanbevolen!!

De pedicure verdient alle lof!

Inspanning voor relatiebehoud is een aandachtspunt.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Intenties versus gedrag
Beschrijf uw ervaring Om met de woorden van Jan van Setten te spreken, waar worden mensen op beoordeeld? Intenties of gedrag? Waaruit blijkt dat de leverancier om mij geeft als klant? Of is de relatie toch meer op commerciële leest geschoeid? Kleine reparatie van schoenen is stevig aan de prijs. een vorm van gratis reparatie ais instrument voor goodwill wordt sterk aanbevolen!! De pedicure verdient alle lof! Inspanning voor relatiebehoud is een aandachtspunt.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Zie hierboven

m

7 - machteld Harskamp Jonge Vos

23-06-2020
ondanks corona-beperkingen ben ik zeer tevreden over de behandeling en het eindresultaat!!
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel zeer deskundig geholpen!!
Beschrijf uw ervaring ondanks corona-beperkingen ben ik zeer tevreden over de behandeling en het eindresultaat!!
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? neen

H

3 - Hillie

30-06-2020
Voor de eerste keer naar Rameau voor mijn dochter( 14 jaar). We werden bij binnenkomst niet begroet en ontvangen door een werknemer. We gingen maar plaats nemen aan de tafel in de winkel. We hebben 10 min gewacht totdat een mevrouw plaats nam achter de balie en ons vroeg of we een afspraak hadden. Ja en vervolgens weer 10 min gewacht totdat ze meldde dat we aan de beurt waren. De meneer wie ons hielp was wel vriendelijk. Na 2 weken kon mijn dochter haar zooltjes ophalen en weer hetzelfde verhaal; geen ontvangst en weer min 10 min wachten. Mevrouw welke de balie werkzaamheden deed keek niet op of om.. Geen vriendelijke klandizie en dat terwijl je niet voor een kleine aankoop naar de winkel komt.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Niet vriendelijk ontvangst tot 2x toe
Beschrijf uw ervaring Voor de eerste keer naar Rameau voor mijn dochter( 14 jaar). We werden bij binnenkomst niet begroet en ontvangen door een werknemer. We gingen maar plaats nemen aan de tafel in de winkel. We hebben 10 min gewacht totdat een mevrouw plaats nam achter de balie en ons vroeg of we een afspraak hadden. Ja en vervolgens weer 10 min gewacht totdat ze meldde dat we aan de beurt waren. De meneer wie ons hielp was wel vriendelijk. Na 2 weken kon mijn dochter haar zooltjes ophalen en weer hetzelfde verhaal; geen ontvangst en weer min 10 min wachten. Mevrouw welke de balie werkzaamheden deed keek niet op of om.. Geen vriendelijke klandizie en dat terwijl je niet voor een kleine aankoop naar de winkel komt.
Aanbevelen?
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Klant Vriendelijker medewerkers

H

10 - Hitty

30-06-2020
Mijn ervaringen zijn heel erg goed!! Ze staan altijd klaar om welke aanpassingen er ook nodig zijn uit te voeren.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Heel erg goed!
Beschrijf uw ervaring Mijn ervaringen zijn heel erg goed!! Ze staan altijd klaar om welke aanpassingen er ook nodig zijn uit te voeren.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?