Orthopedische Maatschoen (OSA)

Er zijn voetklachten waarbij het voor de cliënt een beproeving is om gewoon een stukje te lopen. Het normale dagelijks functioneren wordt hiermee beperkt. Het dragen van een orthopedische maatschoen kan deze beperkingen sterk verminderen en in bepaalde gevallen opheffen. Voor de cliënt betekent dit een wereld van verschil.

Orthopedische maatschoenen zijn handmatig, op individuele leest vervaardigde schoenen. In de schoen worden orthopedische voorzieningen aangebracht.

Medische indicatie: verwijzing door specialist

Orthopedische maatschoenen worden voorgeschreven door een medisch specialist. Dit kan bijvoorbeeld een revalidatiearts, een dermatoloog, orthopedisch chirurg of reumatoloog zijn. De cliënt ontvangt van de specialist een verwijzing waarop de medische indicatie en de aard van het voetprobleem worden vermeld. Op grond hiervan ontwerpt en vervaardigt de orthopedisch schoentechnicus de orthopedische maatschoen.

Model, materiaal en kleur

De orthopedische schoen wordt ontworpen in gezamenlijk overleg met de cliënt. Er is een ruime keuze aan modellen, materialen en kleuren. Wat er uiteindelijk mogelijk is met betrekking tot het ontwerp wordt mede bepaald door de medische indicatie en de voorgeschreven orthopedische voorzieningen. Binnen deze grenzen gaat het orthopedisch schoentechnisch team aan de slag om met moderne technieken, creativiteit en gedegen vakmanschap een schoen te maken die zowel het gewenste effect biedt als waarmee qua ontwerp zo optimaal wordt ingespeeld op de wens van de cliënt.

Voor inspiratie laten we u graag kennis maken met onze Leveranciers waarvan de collecties ieder seizoen weer voldoen aan alle trends.

Het proces: specialistisch maatwerk, van aanmeten tot afleveren

Wanneer u een verwijzing heeft van de specialist, kunt u contact opnemen voor het maken van een afspraak voor het aanmeten van de orthopedische schoenen. Tijdens deze afspraak wordt het voorschrift van de verwijzend arts vertaald naar een adequate voorziening. De orthopedische schoentechnicus begint met een onderzoek van de voet en een analyse van het looppatroon. De voeten worden opgemeten en zo nodig worden er nog gipsafdrukken gemaakt.

Na het aanmeten wordt, indien nodig, een foliepas-schoen gemaakt. Er wordt altijd een leren pas-schoen gemaakt. Hiermee wordt gepast of de voorzieningen zoals die in de uiteindelijke schoen worden aanbracht goed zijn. De cliënt wordt uitgenodigd om deze te komen passen. De pasvorm en het effect op het lopen worden hier beoordeeld. Indien nodig wordt dit passen samen met de voorschrijvend arts gedaan. Het passen kan ook thuis, eventueel onder begeleiding van de fysiotherapeut, worden gedaan.

Tijdens de pasfase worden het model, de kleur en het materiaal in overleg met de cliënt definitief bepaald. Hierna worden de schoenen volgens deze specificaties gemaakt. Het totale proces van aanmeten tot afleveren neemt acht tot tien weken in beslag. Na deze periode wordt u uitgenodigd voor het maken van een afspraak waarbij de schoenen worden afgeleverd. Tijdens de aflevering wordt door de orthopedisch schoentechnicus gecontroleerd of de schoenen voldoen aan de specificaties en de voorschriften van de verwijzer.

Inloopschema & zelfcontrole

Uw voeten moeten wennen aan de nieuwe schoenen. De schoenen moeten worden ingelopen. Het is belangrijk om dit met beleid te doen en niet geforceerd. Hoe lang dit proces duurt, is afhankelijk van de kwetsbaarheid van de voet. Afhankelijk van uw indicatie ontvangt u een inloopschema, dat is toegesneden op het inlopen in uw specifieke situatie. Tijdens deze fase is het belangrijk om uw voeten te controleren op drukplekken, of, wanneer u dit zelf niet kunt doen, dit te laten controleren door een ander.

Gewenning

Tijdens het proces van aanmeten tot afleveren wordt veel aandacht besteed aan de optimale pasvorm. Aspecten waar in het bijzonder op wordt gelet zijn dat er voldoende ruimte is om drukplekken te voorkomen en dat de voet van vorm verandert tijdens zitten, staan en lopen. Het leer zal zich geleidelijk aan aan gaan passen aan de vorm van de voet en de voet zal moeten wennen aan de geboden ondersteuning of gecorrigeerde stand.

Controle

Er zijn verschillende risicocategorieën denkbaar in de kwetsbaarheid van voeten. Bij bepaalde categorieën wordt standaard een controleafspraak gepland bij de orthopedisch schoentechnicus dan wel bij de verwijzend arts. In andere gevallen kan de cliënt zelf een afspraak maken, dit wanneer men problemen ondervindt bij het dragen. Wanneer er drukplekjes of andere huidbeschadigingen optreden dan moet u zo snel mogelijk terugkomen. Met name bij diabetici is dit van groot belang. Aan deze controles en eventuele aanpassingen en reparaties zijn geen kosten verbonden.

Mochten uw schoenen goed bevallen en verloopt alles naar wens, dan adviseren wij u om jaarlijks uw schoenen te laten controleren op pasvorm, functionaliteit en draagcomfort. Aan deze jaarlijkse controle zijn geen kosten verbonden. Mocht de controle aanleiding geven tot een reparatie, dan worden hiervoor de gebruikelijke reparatiekosten in rekening gebracht.

Reparaties

Bij het afleveren ontvangt u een onderhoudsadvies. Het spreekt voor zich dat regelmatig onderhoud bijdraagt aan een ruimere levensduur van uw schoenen. Toch kan het noodzakelijk zijn dat in de loop van de tijd een reparatie noodzakelijk is. De garantie met betrekking tot de pasvorm bedraagt drie maanden. De garantie op het materiaal bedraagt zes maanden. Mocht u uw schoenen ter reparatie aanbieden, dan kunt u hiervoor telefonisch contact opnemen. Waar mogelijk repareren wij uw schoenen terwijl u wacht. Ons streven is om alle reparaties na maximaal twee dagen te hebben uitgevoerd.

Keurmerk, service en garantie

Rameau Voetzorg en Schoenmode is in het bezit van het branchekeurmerk van de SEMH, dit is de Stichting Erkenningsregeling Medische Hulpmiddelen, een onafhankelijke stichting die in onderling overleg met patiëntenorganisaties, artsen, zorgverzekeraars en zorgverleners de kwaliteitseisen vaststelt waaraan aanbieders van medische hulpmiddelen moeten voldoen. Jaarlijks worden erkende bedrijven getoetst op deze eisen, en ontvangen zij bij goedkeuring de erkenning.

Rameau Voetzorg en Schoenmode maakt tevens onderdeel uit van de brancheorganisatie NVOS. In onderling overleg met de zorgverzekeraars heeft de NVOS afspraken gemaakt aangaande de garantietermijnen. De garantie met betrekking tot de pasvorm bedraagt drie maanden. De garantie op het materiaal bedraagt zes maanden.

Klachten

Orthopedische maatschoenen worden door Rameau Voetzorg en Schoenmode met de grootst mogelijke zorg gemaakt. Toch kan het zijn dat zich een probleem voordoet. Wij nodigen u in een dergelijke situatie uit om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Als SEMH erkend bedrijf beschikken wij over een klachtenprotocol. Wanneer een klacht niet wordt opgelost, dan kan de klachten commissie van de brancheorganisatie NVOS worden ingeschakeld.

Vergoeding, eigen risico en eigen bijdrage

Voor de voorwaarden met betrekking tot de vergoedingsmogelijkheden, het eigen risico en de hoogte van de eigen bijdrage verwijzen wij u graag naar onze Zorgverzekeraars pagina op onze site.

Rameau doorzoeken

Gebruik onderstaand formulier om onze pagina's te doorzoeken. U wordt doorverwezen naar een pagina met resultaten.

Rameau Voetzorg & Schoenmode

8.6
gebaseerd op 25 beoordelingen

k

7 - k bakker

21-04-2020
goed
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel goed
Beschrijf uw ervaring goed
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Na de eerste afspraak met de behandelaar , nadat ik een extra paar schoenen uit de auto haalde is hij zonder een groet achter te laten weggelopen

A

10 - Alberdina

12-05-2020
Zelfs in Corona tijd super service!
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Geweldig
Beschrijf uw ervaring Zelfs in Corona tijd super service!
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Ga zo door

w

8 - willem

12-05-2020
Goede service en vakkundig personeel.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Goede service en vakmannen.
Beschrijf uw ervaring Goede service en vakkundig personeel.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

f

10 - frans

16-05-2020
Het bovenste zegt al genoeg
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel in 1 woord prima
Beschrijf uw ervaring Het bovenste zegt al genoeg
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

A

8 - Anne

17-05-2020
goed geholpen, goede schoenen en goede service
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel prima schoenen en service
Beschrijf uw ervaring goed geholpen, goede schoenen en goede service
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

B

8 - Bouma

18-05-2020
Eerst dacht ik bij 't dragen van mn schoenen dit wordt nooit wat
Ma na verloop van 't dragen
Ik kan niet meer zonder en dat zegt genoeg heel tevreden
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Supper
Beschrijf uw ervaring Eerst dacht ik bij 't dragen van mn schoenen dit wordt nooit wat Ma na verloop van 't dragen Ik kan niet meer zonder en dat zegt genoeg heel tevreden
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Niet echt ze weten beslist hun werk te verstaan

A

7 - Alie

01-06-2020
Ik ben blij, met de aanpassing onder het enkel en aan de zijkant van de linker voet. Dank voor de uitleg van de nieuwe steunzolen !
Met vriendelijke groet A. Rollema-Postma.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel een hele verbetering
Beschrijf uw ervaring Ik ben blij, met de aanpassing onder het enkel en aan de zijkant van de linker voet. Dank voor de uitleg van de nieuwe steunzolen ! Met vriendelijke groet A. Rollema-Postma.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

B

8 - Barbara

22-06-2020
Plezierige service en contact
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Altijd prettig en professioneel
Beschrijf uw ervaring Plezierige service en contact
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee

p

10 - p mulder

22-06-2020
altijd vriendelijk en behulpzaam!!
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel super service, fijn contact
Beschrijf uw ervaring altijd vriendelijk en behulpzaam!!
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

m

10 - mw epg van der heij.filippo

22-06-2020
ik mocht mijn eigen model bepalen
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Was erg gastvrij geholpen
Beschrijf uw ervaring ik mocht mijn eigen model bepalen
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

A

9 - Anna

22-06-2020
Mijn ervaring met de winkel vindt ik fantastisch.
Het geduld tav. schoenen passen en en med .steunzolen is mij erg goed bevallen .
Als ik weer moest beslissen zou ik zo terug naar dit adres terug gaan.

Mvg.M.Grevenstuk.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel prima
Beschrijf uw ervaring Mijn ervaring met de winkel vindt ik fantastisch. Het geduld tav. schoenen passen en en med .steunzolen is mij erg goed bevallen . Als ik weer moest beslissen zou ik zo terug naar dit adres terug gaan. Mvg.M.Grevenstuk.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

J

10 - Joukje

22-06-2020
Het was mijn eerste paar orthopedische schoenen
De schoenen nog niet zoveel op gelopen vanwege scheur in pees en het warme weer.
De zooltjes in de sandalen zijn perfect op maat gemaakt.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel tevreden en erg klantvriendelijk
Beschrijf uw ervaring Het was mijn eerste paar orthopedische schoenen De schoenen nog niet zoveel op gelopen vanwege scheur in pees en het warme weer. De zooltjes in de sandalen zijn perfect op maat gemaakt.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Bij het eerste paar orthopedische schoenen zou de uitleg uit gebreider kunnen.Echt vakwerk maar je schrikt toch omdat de schoenen groter uit vallen en het is een heel.proces om over te gaan van gewone schoenen.

D

9 - D

22-06-2020
Ze hebben hier een passend antwoord op de problemen van mijn voeten.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Afspraak is zo gemaakt, en je wordt altijd vriendelijk geholpen.
Beschrijf uw ervaring Ze hebben hier een passend antwoord op de problemen van mijn voeten.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

S

10 - Sieny

22-06-2020
Nvt
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Ik ben altijd zeer tevreden.
Beschrijf uw ervaring Nvt
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

e

10 - everhardus

22-06-2020
zie boven
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel uitstekende en deskundige ervaring door een deskundige pedicure
Beschrijf uw ervaring zie boven
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

o

8 - oeds

22-06-2020
Prima
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Goede service en professioneel personeel
Beschrijf uw ervaring Prima
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

J

10 - José

22-06-2020
Prima service, uitleg en kwaliteit
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Prima
Beschrijf uw ervaring Prima service, uitleg en kwaliteit
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

d

9 - dhr.A.M.E.Plas

23-06-2020
mijn schoonzus is zeer tevreden over haar schoenen.

Echter is het voor de behandelaar soms handig eerst te invormeren bij de begeleider en deze zeker te negeren, ocer hoe de client is, qua geestelijk en lichamelijke toestand.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel kwaliteit
Beschrijf uw ervaring mijn schoonzus is zeer tevreden over haar schoenen. Echter is het voor de behandelaar soms handig eerst te invormeren bij de begeleider en deze zeker te negeren, ocer hoe de client is, qua geestelijk en lichamelijke toestand.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

J

10 - Johannes

23-06-2020
de juiste keuze voor goed advies en kwalteit
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel kwalteit en vertrwouwd
Beschrijf uw ervaring de juiste keuze voor goed advies en kwalteit
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? goed is goed

G

10 - Gideon

23-06-2020
Zitten als gegoten, aangetrokken en nooit meer uit gedaan
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Zeer mooie en nette schoenen perfect op maat gemaakt
Beschrijf uw ervaring Zitten als gegoten, aangetrokken en nooit meer uit gedaan
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

G

7 - G.J.

23-06-2020
Verstand van zaken en je wordt vriendelijk geholpen
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel zeer tevreden
Beschrijf uw ervaring Verstand van zaken en je wordt vriendelijk geholpen
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

P

7 - P-J

23-06-2020
Om met de woorden van Jan van Setten te spreken, waar worden mensen op beoordeeld? Intenties of gedrag? Waaruit blijkt dat de leverancier om mij geeft als klant? Of is de relatie toch meer op commerciële leest geschoeid?

Kleine reparatie van schoenen is stevig aan de prijs. een vorm van gratis reparatie ais instrument voor goodwill wordt sterk aanbevolen!!

De pedicure verdient alle lof!

Inspanning voor relatiebehoud is een aandachtspunt.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Intenties versus gedrag
Beschrijf uw ervaring Om met de woorden van Jan van Setten te spreken, waar worden mensen op beoordeeld? Intenties of gedrag? Waaruit blijkt dat de leverancier om mij geeft als klant? Of is de relatie toch meer op commerciële leest geschoeid? Kleine reparatie van schoenen is stevig aan de prijs. een vorm van gratis reparatie ais instrument voor goodwill wordt sterk aanbevolen!! De pedicure verdient alle lof! Inspanning voor relatiebehoud is een aandachtspunt.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Zie hierboven

m

7 - machteld Harskamp Jonge Vos

23-06-2020
ondanks corona-beperkingen ben ik zeer tevreden over de behandeling en het eindresultaat!!
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel zeer deskundig geholpen!!
Beschrijf uw ervaring ondanks corona-beperkingen ben ik zeer tevreden over de behandeling en het eindresultaat!!
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? neen

H

3 - Hillie

30-06-2020
Voor de eerste keer naar Rameau voor mijn dochter( 14 jaar). We werden bij binnenkomst niet begroet en ontvangen door een werknemer. We gingen maar plaats nemen aan de tafel in de winkel. We hebben 10 min gewacht totdat een mevrouw plaats nam achter de balie en ons vroeg of we een afspraak hadden. Ja en vervolgens weer 10 min gewacht totdat ze meldde dat we aan de beurt waren. De meneer wie ons hielp was wel vriendelijk. Na 2 weken kon mijn dochter haar zooltjes ophalen en weer hetzelfde verhaal; geen ontvangst en weer min 10 min wachten. Mevrouw welke de balie werkzaamheden deed keek niet op of om.. Geen vriendelijke klandizie en dat terwijl je niet voor een kleine aankoop naar de winkel komt.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Niet vriendelijk ontvangst tot 2x toe
Beschrijf uw ervaring Voor de eerste keer naar Rameau voor mijn dochter( 14 jaar). We werden bij binnenkomst niet begroet en ontvangen door een werknemer. We gingen maar plaats nemen aan de tafel in de winkel. We hebben 10 min gewacht totdat een mevrouw plaats nam achter de balie en ons vroeg of we een afspraak hadden. Ja en vervolgens weer 10 min gewacht totdat ze meldde dat we aan de beurt waren. De meneer wie ons hielp was wel vriendelijk. Na 2 weken kon mijn dochter haar zooltjes ophalen en weer hetzelfde verhaal; geen ontvangst en weer min 10 min wachten. Mevrouw welke de balie werkzaamheden deed keek niet op of om.. Geen vriendelijke klandizie en dat terwijl je niet voor een kleine aankoop naar de winkel komt.
Aanbevelen?
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Klant Vriendelijker medewerkers

H

10 - Hitty

30-06-2020
Mijn ervaringen zijn heel erg goed!! Ze staan altijd klaar om welke aanpassingen er ook nodig zijn uit te voeren.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Heel erg goed!
Beschrijf uw ervaring Mijn ervaringen zijn heel erg goed!! Ze staan altijd klaar om welke aanpassingen er ook nodig zijn uit te voeren.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?