Orthopedische Maatschoen (OSA)

Er zijn voetklachten waarbij het voor de cliënt een beproeving is om gewoon een stukje te lopen. Het normale dagelijks functioneren wordt hiermee beperkt. Het dragen van een orthopedische maatschoen kan deze beperkingen sterk verminderen en in bepaalde gevallen opheffen. Voor de cliënt betekent dit een wereld van verschil.

Orthopedische maatschoenen zijn handmatig, op individuele leest vervaardigde schoenen. In de schoen worden orthopedische voorzieningen aangebracht.

Medische indicatie: verwijzing door specialist

Orthopedische maatschoenen worden voorgeschreven door een medisch specialist. Dit kan bijvoorbeeld een revalidatiearts, een dermatoloog, orthopedisch chirurg of reumatoloog zijn. De cliënt ontvangt van de specialist een verwijzing waarop de medische indicatie en de aard van het voetprobleem worden vermeld. Op grond hiervan ontwerpt en vervaardigt de orthopedisch schoentechnicus de orthopedische maatschoen.

Model, materiaal en kleur

De orthopedische schoen wordt ontworpen in gezamenlijk overleg met de cliënt. Er is een ruime keuze aan modellen, materialen en kleuren. Wat er uiteindelijk mogelijk is met betrekking tot het ontwerp wordt mede bepaald door de medische indicatie en de voorgeschreven orthopedische voorzieningen. Binnen deze grenzen gaat het orthopedisch schoentechnisch team aan de slag om met moderne technieken, creativiteit en gedegen vakmanschap een schoen te maken die zowel het gewenste effect biedt als waarmee qua ontwerp zo optimaal wordt ingespeeld op de wens van de cliënt.

Voor inspiratie laten we u graag kennis maken met onze Leveranciers waarvan de collecties ieder seizoen weer voldoen aan alle trends.

Het proces: specialistisch maatwerk, van aanmeten tot afleveren

Wanneer u een verwijzing heeft van de specialist, kunt u contact opnemen voor het maken van een afspraak voor het aanmeten van de orthopedische schoenen. Tijdens deze afspraak wordt het voorschrift van de verwijzend arts vertaald naar een adequate voorziening. De orthopedische schoentechnicus begint met een onderzoek van de voet en een analyse van het looppatroon. De voeten worden opgemeten en zo nodig worden er nog gipsafdrukken gemaakt.

Na het aanmeten wordt, indien nodig, een foliepas-schoen gemaakt. Er wordt altijd een leren pas-schoen gemaakt. Hiermee wordt gepast of de voorzieningen zoals die in de uiteindelijke schoen worden aanbracht goed zijn. De cliënt wordt uitgenodigd om deze te komen passen. De pasvorm en het effect op het lopen worden hier beoordeeld. Indien nodig wordt dit passen samen met de voorschrijvend arts gedaan. Het passen kan ook thuis, eventueel onder begeleiding van de fysiotherapeut, worden gedaan.

Tijdens de pasfase worden het model, de kleur en het materiaal in overleg met de cliënt definitief bepaald. Hierna worden de schoenen volgens deze specificaties gemaakt. Het totale proces van aanmeten tot afleveren neemt acht tot tien weken in beslag. Na deze periode wordt u uitgenodigd voor het maken van een afspraak waarbij de schoenen worden afgeleverd. Tijdens de aflevering wordt door de orthopedisch schoentechnicus gecontroleerd of de schoenen voldoen aan de specificaties en de voorschriften van de verwijzer.

Inloopschema & zelfcontrole

Uw voeten moeten wennen aan de nieuwe schoenen. De schoenen moeten worden ingelopen. Het is belangrijk om dit met beleid te doen en niet geforceerd. Hoe lang dit proces duurt, is afhankelijk van de kwetsbaarheid van de voet. Afhankelijk van uw indicatie ontvangt u een inloopschema, dat is toegesneden op het inlopen in uw specifieke situatie. Tijdens deze fase is het belangrijk om uw voeten te controleren op drukplekken, of, wanneer u dit zelf niet kunt doen, dit te laten controleren door een ander.

Gewenning

Tijdens het proces van aanmeten tot afleveren wordt veel aandacht besteed aan de optimale pasvorm. Aspecten waar in het bijzonder op wordt gelet zijn dat er voldoende ruimte is om drukplekken te voorkomen en dat de voet van vorm verandert tijdens zitten, staan en lopen. Het leer zal zich geleidelijk aan aan gaan passen aan de vorm van de voet en de voet zal moeten wennen aan de geboden ondersteuning of gecorrigeerde stand.

Controle

Er zijn verschillende risicocategorieën denkbaar in de kwetsbaarheid van voeten. Bij bepaalde categorieën wordt standaard een controleafspraak gepland bij de orthopedisch schoentechnicus dan wel bij de verwijzend arts. In andere gevallen kan de cliënt zelf een afspraak maken, dit wanneer men problemen ondervindt bij het dragen. Wanneer er drukplekjes of andere huidbeschadigingen optreden dan moet u zo snel mogelijk terugkomen. Met name bij diabetici is dit van groot belang. Aan deze controles en eventuele aanpassingen en reparaties zijn geen kosten verbonden.

Mochten uw schoenen goed bevallen en verloopt alles naar wens, dan adviseren wij u om jaarlijks uw schoenen te laten controleren op pasvorm, functionaliteit en draagcomfort. Aan deze jaarlijkse controle zijn geen kosten verbonden. Mocht de controle aanleiding geven tot een reparatie, dan worden hiervoor de gebruikelijke reparatiekosten in rekening gebracht.

Reparaties

Bij het afleveren ontvangt u een onderhoudsadvies. Het spreekt voor zich dat regelmatig onderhoud bijdraagt aan een ruimere levensduur van uw schoenen. Toch kan het noodzakelijk zijn dat in de loop van de tijd een reparatie noodzakelijk is. De garantie met betrekking tot de pasvorm bedraagt drie maanden. De garantie op het materiaal bedraagt zes maanden. Mocht u uw schoenen ter reparatie aanbieden, dan kunt u hiervoor telefonisch contact opnemen. Waar mogelijk repareren wij uw schoenen terwijl u wacht. Ons streven is om alle reparaties na maximaal twee dagen te hebben uitgevoerd.

Keurmerk, service en garantie

Rameau Voetzorg en Schoenmode is in het bezit van het branchekeurmerk van de SEMH, dit is de Stichting Erkenningsregeling Medische Hulpmiddelen, een onafhankelijke stichting die in onderling overleg met patiëntenorganisaties, artsen, zorgverzekeraars en zorgverleners de kwaliteitseisen vaststelt waaraan aanbieders van medische hulpmiddelen moeten voldoen. Jaarlijks worden erkende bedrijven getoetst op deze eisen, en ontvangen zij bij goedkeuring de erkenning.

Rameau Voetzorg en Schoenmode maakt tevens onderdeel uit van de brancheorganisatie NVOS. In onderling overleg met de zorgverzekeraars heeft de NVOS afspraken gemaakt aangaande de garantietermijnen. De garantie met betrekking tot de pasvorm bedraagt drie maanden. De garantie op het materiaal bedraagt zes maanden.

Klachten

Orthopedische maatschoenen worden door Rameau Voetzorg en Schoenmode met de grootst mogelijke zorg gemaakt. Toch kan het zijn dat zich een probleem voordoet. Wij nodigen u in een dergelijke situatie uit om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Als SEMH erkend bedrijf beschikken wij over een klachtenprotocol. Wanneer een klacht niet wordt opgelost, dan kan de klachten commissie van de brancheorganisatie NVOS worden ingeschakeld.

Vergoeding, eigen risico en eigen bijdrage

Voor de voorwaarden met betrekking tot de vergoedingsmogelijkheden, het eigen risico en de hoogte van de eigen bijdrage verwijzen wij u graag naar onze Zorgverzekeraars pagina op onze site.

Rameau doorzoeken

Gebruik onderstaand formulier om onze pagina's te doorzoeken. U wordt doorverwezen naar een pagina met resultaten.

Rameau Voetzorg & Schoenmode

9.1
gebaseerd op 25 beoordelingen

h

9 - henny

06-07-2020
ik ben prima correct geholpen .
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel prima geholpen
Beschrijf uw ervaring ik ben prima correct geholpen .
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

P

9 - Paulus Strikwerda

06-07-2020
Ben tot nu tot zeer content met mijn aangepaste schoenen.
Het wel bijzonder dat ze vanaf het begin direct goed zitten.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel zeer goed geslaagd
Beschrijf uw ervaring Ben tot nu tot zeer content met mijn aangepaste schoenen. Het wel bijzonder dat ze vanaf het begin direct goed zitten.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

F

10 - Frans

06-07-2020
vriendelijk.behulpzaam
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel prima ervaring
Beschrijf uw ervaring vriendelijk.behulpzaam
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

G

8 - Gea

07-07-2020
Snelle actie
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Prima
Beschrijf uw ervaring Snelle actie
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

A

10 - Akko

13-07-2020
Als altijd perfect.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Zeer goed.kan niet beter.
Beschrijf uw ervaring Als altijd perfect.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee

d

10 - dh de boer

16-07-2020
correct vakkundig
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel goed
Beschrijf uw ervaring correct vakkundig
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

W

9 - Wieke Jong

16-07-2020
Roel levert humorvolle en begripvolle service. Zeer uitnodigend , kortom: aangenaam contact, respectvol en moedgevend.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Prima even professionele als menselijke behandeling
Beschrijf uw ervaring Roel levert humorvolle en begripvolle service. Zeer uitnodigend , kortom: aangenaam contact, respectvol en moedgevend.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Zorg dat Roel het nog lang leuk vindt om Rameau te werken

W

10 - Wieling - Ferwerda

25-08-2020
Plezierig klantvriendelijk ben heel tevreden met het eind resultaat kom heel graag weer de volgende keer terug
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Uitermate tevreeden
Beschrijf uw ervaring Plezierig klantvriendelijk ben heel tevreden met het eind resultaat kom heel graag weer de volgende keer terug
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

T

10 - Theo Huitema

25-08-2020
bijna perfect behalve de rekening.. goede kwaliteit en service.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel bijna perfect.
Beschrijf uw ervaring bijna perfect behalve de rekening.. goede kwaliteit en service.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? ga zo door

A

7 - Afke de boer

25-08-2020
Afhalen zou wat gestructureerder kunnen.
Als je afspreekt dat je ze die ochtend komt halen
Moeten ze ook klaar liggen. Met evt. De factuur.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Zooltjes prima
Beschrijf uw ervaring Afhalen zou wat gestructureerder kunnen. Als je afspreekt dat je ze die ochtend komt halen Moeten ze ook klaar liggen. Met evt. De factuur.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

K

10 - Krol - Boonstra

25-08-2020
Vriendelijke bejegening
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Goed
Beschrijf uw ervaring Vriendelijke bejegening
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

N

9 - NK Atwaroe

26-08-2020
Ik ben er tevreden mee
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel In ieder geval niet slecht
Beschrijf uw ervaring Ik ben er tevreden mee
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Geen minpunten

A

10 - Annelies

26-08-2020
Ik ben heel vriendelijk geholpen en daarnaast het allerbelangrijkste heel professioneel. De klant staat steeds centraal en ik heb gemerkt dat ze er alles aan doen om met de klant mee te denken.

Mijn schoenen zijn een verademing voor mijn voeten.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Prima
Beschrijf uw ervaring Ik ben heel vriendelijk geholpen en daarnaast het allerbelangrijkste heel professioneel. De klant staat steeds centraal en ik heb gemerkt dat ze er alles aan doen om met de klant mee te denken. Mijn schoenen zijn een verademing voor mijn voeten.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

d

9 - d.p Haringa

26-08-2020
Goede ontvangst. netjes op tijd en afspraak prima verlopen. Duidelijke uitleg.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Prima
Beschrijf uw ervaring Goede ontvangst. netjes op tijd en afspraak prima verlopen. Duidelijke uitleg.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

A

9 - Antje

26-08-2020
nvt
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel goed
Beschrijf uw ervaring nvt
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

W

9 - Wiebert

26-08-2020
Ik ben al vele jaren een tevreden klant
Prima ervaring ,ik ben zeer tevreden met deze schoenmaker.
Snelle service duidelijke communicatie en klant vriendelijk.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel zeer klantgericht
Beschrijf uw ervaring Ik ben al vele jaren een tevreden klant Prima ervaring ,ik ben zeer tevreden met deze schoenmaker. Snelle service duidelijke communicatie en klant vriendelijk.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

H

10 - Hilds

26-08-2020
Mijn dochter heeft veel baat gehad bij aangepast schoeisel en steunzolen.

Tevreden over het feit dat Rameaux aanwezig was bij gesprek Antoniusziekenhuis om een inschatting te maken of aangepast schoeisel nog noodzakelijk was.

Vriendelijke, duidelijke service.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Postief.
Beschrijf uw ervaring Mijn dochter heeft veel baat gehad bij aangepast schoeisel en steunzolen. Tevreden over het feit dat Rameaux aanwezig was bij gesprek Antoniusziekenhuis om een inschatting te maken of aangepast schoeisel nog noodzakelijk was. Vriendelijke, duidelijke service.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Aanbod van confestieschoenen. Schoenen zijn erg zwaar voor lichte kindervoeten. Z8jn veelal ook breed.

W

6 - W.E.M. Neijzen

26-08-2020
Ik heb twee paar schoenen van Rameau weerop ik redelijk kan lopen. Geheel pijnvrij, dat lukt nooit. Het is ook afhankelijk van de dag. Soms gaat het echt goed, soms is 'de koek op' binnen enkele kilometers.
Over deze schoen ben ik redelijk tevreden.
Het derde paar is verhoogd, om enkel/onderbeen te corrigeren, wat alleen lukt met flinke pijnklachten, dus eigenlijk niet. Wandelen is geen pretje, de lol vergaat je binnen vijf minuten. Mijn fout is, dat ik nog geen afspraak heb gemaakt om er nog eens naar te kijken.
Rameau is aan te bevelen, wanneer je zelf heel erg duidelijk bent en na meerdere keren proberen en proberen en ....
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Op mijn derde paar (verhoogde) schoenen kan ik helaas niet lopen zonder pijnklachten.
Beschrijf uw ervaring Ik heb twee paar schoenen van Rameau weerop ik redelijk kan lopen. Geheel pijnvrij, dat lukt nooit. Het is ook afhankelijk van de dag. Soms gaat het echt goed, soms is 'de koek op' binnen enkele kilometers. Over deze schoen ben ik redelijk tevreden. Het derde paar is verhoogd, om enkel/onderbeen te corrigeren, wat alleen lukt met flinke pijnklachten, dus eigenlijk niet. Wandelen is geen pretje, de lol vergaat je binnen vijf minuten. Mijn fout is, dat ik nog geen afspraak heb gemaakt om er nog eens naar te kijken. Rameau is aan te bevelen, wanneer je zelf heel erg duidelijk bent en na meerdere keren proberen en proberen en ....
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Graag nog een keer telefonisch contact.

G

10 - Geertje

26-08-2020
Word altijd vriendelijk geholpen
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Geweldig
Beschrijf uw ervaring Word altijd vriendelijk geholpen
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee

H

10 - Harry

27-08-2020
Zie bovenstaand
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Goede analyse met eerlijk oplossingsgericht persoonlijk advies en levering van goed product..
Beschrijf uw ervaring Zie bovenstaand
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

K

8 - Klaas

28-08-2020
Mijn ervaring met Rameau is goed.
Door corona duurde de afhandeling langer dan was gepland.
Met vr gr K. Gaastra
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Goed
Beschrijf uw ervaring Mijn ervaring met Rameau is goed. Door corona duurde de afhandeling langer dan was gepland. Met vr gr K. Gaastra
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

J

9 - Jettie Luik

04-09-2020
Vakkundig en vriendelijk personeel
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Prima
Beschrijf uw ervaring Vakkundig en vriendelijk personeel
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee

J

10 - Joukje

19-11-2020
Vandaag mijn tweede paar orthopedische schoenen opgehaald.Erg blij mee en tevreden.
Perfect gemaakt naar mijn wensen.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Zeer tevreden over mijn orthopedische schoenen
Beschrijf uw ervaring Vandaag mijn tweede paar orthopedische schoenen opgehaald.Erg blij mee en tevreden. Perfect gemaakt naar mijn wensen.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

K

10 - Klaske Feikema

30-08-2020
We zijn goed geholpen en zijn heel tevreden.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel Uitstekend
Beschrijf uw ervaring We zijn goed geholpen en zijn heel tevreden.
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?

j

8 - jacob

31-08-2020
goed adviezen en behandeling
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel goed en vriendelijk
Beschrijf uw ervaring goed adviezen en behandeling
Aanbevelen? Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips? nee